CEIP ES FOSSARET INFANTIL

21 de juny 2012

JA HA ARRIBAT L´ESTIU !!!!!!!!



LES FORMIGUES,LES PAPALLONES I ELS MARIOL.LOS ENS POSAM EL BANYADOR......
Publicat per CEIP ES FOSSARET INFANTIL a 7:19 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Pàgines

  • Pàgina d'inici

Seguidors

Entrades populars

Total de visualitzacions de pàgina:

Arxiu del blog

  • ►  2014 (1)
    • ►  de març (1)
  • ►  2013 (17)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  de maig (5)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de març (2)
    • ►  de febrer (4)
    • ►  de gener (4)
  • ▼  2012 (14)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  de novembre (3)
    • ►  d’octubre (6)
    • ►  de setembre (1)
    • ▼  de juny (1)
      • JA HA ARRIBAT L´ESTIU !!!!!!!!
    • ►  de maig (2)

Dades personals

CEIP ES FOSSARET INFANTIL
Visualitza el meu perfil complet
Tema Simple. Imatges del tema creades per saw. Amb la tecnologia de Blogger.